02 January 2024

Happy New Year 2024!





The New Year's Day morning was good however it turned into a disaster at 5:10 pm in Wajima Although the earthquake did not affect me, our shock was not small.

We had a peaceful family gathering.  I'm thankful for everything.

「2024年お正月」明けましておめでとうございます。23年はどんな年でしたか?私は勉強に明け暮れた年になりました。資格試験に2つ挑戦した事で、仕事以外の時間を勉強に充てることになり、ブログやインスタの投稿を頻繁にすることが難しい年でした。

今年は家族の集まりを元旦の夕方にしていたところで能登半島地震が発生し、あまりお祝い気分でない新年となってしまいました。私は今の平穏に感謝し、今年も全力で邁進していきます。23年は過去最低の投稿となってしまいましたが、今年は回復していきます。時々当ブログを見に来てくださる方々、今年もよろしくお願いいたします。

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.