26 April 2022

Sense - Mandarin Oriental














Dim Sum at the Mandarin Oriental Hotel was the best Dim Sum I've ever had in Tokyo.  Since we're restricted to travel to Hong Kong yet, this is the only solution.  I've found the taste of their dishes was absolutely amazing.

「センス・マンダリンオリエンタル」日本で一番美味しい飲茶だと思う。素晴らしいお料理だった。マンダリンの飲茶は香港でも大好きだが香港と変わらない美味しさだった。一つ一つがとても丁寧で、美味しい。そして、全部私が好きなお料理ばかりだった。お茶もとても美味しかったし、サービスも満点。

眺めも素晴らしくて最高のロケーション。未だ香港に気軽にいける状態ではない今はここが私の香港だ。これからここは外せないランチになりそうだ。これは平日の飲茶メニューで、週末は違うそうだ。だけどこのコースがオススメ。

センス

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.