01 January 2023

Happy New Year 2023!


 Happy New Year! Dear readers.  I'm glad to have this quiet moment during the new year holiday in Japan.  Though 2022 was a terrible year for many of us, the situation will improve this year.  Personally, I was swamped from mid-November until this moment, hoping to be able to have more time to archive my personal project.

「2023年」2022年はどんな年でしたか?何よりも戦争によって世界が一変した事。安倍さんが暗殺されたこと。世の中のニュースでとても心を痛めた年でした。個人的にはその前から始めたことが少しず回ってき始めたところ。次の目標に向かって駒を進めていけてるつもりでしたが、11月に家族が入院することになって目の回る様な毎日でした。

正月休みにようやく座ってブログを書く時間が取れています。去年の10月以降の記事を時間がある時に書こうと思っています。なかなか創作活動ができない日々が続いていますが、その中でも新しいことをやって行く工夫をしなければいけない1年になりそうです。良い1年になりますように!

インスタは更新していますので、覗いてみてください。

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.