01 November 2018

Mante House






Because we travelled with three adults this time, we chose to stay in the apartments rather than hotels.  This apartment I've chosen from booking.com was very good.  I cannot recommend it to older people because there was no lift.  Though the rooms were very spacious and the location was great.

「アパートメント」今回は大人3人の旅行だったので、2ベットルームのアパートに滞在した。ここはBooking.comから選んだが割と良かった。部屋も広く内装が新しくてシャワーなどの設備も良かったし、インテリアがシンプルで私の好みだった。

場所はかなり街の真ん中なので、夜中外がうるさいことがあった。そしてリフトがなかったので、年配向けではない。周りもバーなどなので家族向けというより若者向けな雰囲気。近くにスーパーやカフェがあり便利だった。

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.